onsdag 23. mars 2016

~ Konfirmasjonskort til gutt og jente ~

Tuddelu!!

Mange som har konfirmanter iår har nok nå sendt ut invitasjoner til sine gjester, og 
er godt i gang med andre forberedelser.

Har selv hatt 4 konfirmanter, og jeg har laget kort til dem alle sammen ♥
Til mine valgte jeg å lage kort av det samme arkene som vi hadde funnet frem
til invitasjoner & bordkort.

I år har vi ingen konfirmanter i familien, men har allikevel laget noen konfirmasjons-
kort + at vi i Gode Minners Designteam fikk i oppdrag å lage dette.

Falt for arkene til Papirdesign, masse flotte mønstre og lekre farger.

Her er mitt kort til jente♥



 Her har jeg brukt bazzill i lilla og hvitt.
Papirdesign Hell og lykke, Muligheter - Si det med blomster
Papirdesign Hell og lykke, Muligheter - Stjernesko
Papirdesign Hell og lykke, Muligeheter - Snill og tøff
Echo Park - prikkete ark
Osteklut
Stempler fra Kort og Godt
Roser fra Papirdesign
Bånd og charms fra Gode Minner


Og her er kortet til gutt ♥


Her har jeg brukt bazzill i 
Papirdesign Hell og lykke, Muligheter - I dine sko
Papirdesign Hell og lykke, Muligheter - Tro på deg selv
Echo Park - prikkete ark
Stempler fra Staz
Bånd og charms fra Gode Minner
Sugerør


En kreativ og god påske til deg ♥

Klem fra Siwert

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar