mandag 23. februar 2015

Nytt spennende medlem i vårt Design Team!

Dette er slik hun beskriver seg selv og sin stil:
Jeg heter Susanne Halseth, er 27 år og bor på Skoppum.
Her bor jeg sammen med min mann og tre barn i alderen 0-4 år.
Jeg begynte å scrappe for ca 6 år siden, mitt første prosjekt var
å lage invitasjoner og bordkort til bryllupet vårt.
Etter mitt første barn kom til verden, tok denne hobbyen litt
av da det var en kjekk avkobling på kveldstid.
Etter utallige timer på nett for søken etter inspirasjon,
opprettet jeg min egen blogg for å samle minner om hva
jeg selv har laget. Det er litt vanskelig å definere en stil for hva
jeg lager, men stikkordet er ofte sukkersøtt . Du kan jo ta en
titt i bloggen min, så ser du litt av hva jeg har laget de siste årene.
Håper du vil følge meg på min reise videre
som Design Team-medlem for Gode Minner.


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar